Munchies at the dancefloor

Tjena hejsan helg!

Igår blev det öl hos Natha. Vi drack öl på hennes gård sedan gick vi upp och slötittade på Handen som gungar vaggan som gick på tv. Helt plötsligt fick jag något munchiesliknande syndrom och blev sjukt sugen på något sött. Frågade min dam om hon hade något sött hemma, gärna något med choklad. Nathalie beklagade sig och sa att även hon var sugen på någonting sött. Hon var tyst i någon minut..sedan kom hon på att hon hade chokladpuddingsmix i skafferiet. Woho tänkte vi, Vi käkade chokladpudding, drack mer öl och fortsatte slötitta på filmen. Underbar fredag helt enkelt!

Ikväll ska jag hem till Maisan på hejdåfest. Försöker komma på vad jag ska ha på mig.

Hoppas ni alla får en fin helg med massa öl, kärlek, kuk, fitta, cig, snus, sweets, familj, dudies och öhhh...Vad mer?

Laters!
Baci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0