I know that things are going wrong for me

Att bli dissad behöver inte alltid vara någonting tråkigt..beror ju såklart på ursäkten.. Ibland är den sjukt genomtänkt att den faktiskt blir kul. Ibland är den bara värdelös. Skriver ner roligaste dissarna jag hört (och fått).

Den långsökta: Vi kan inte fortsätta träffas, sist jag var hemma hos dig o sov i din säng så mådde jag sjukt dåligt dagen efter eftersom dina sängkläder tvättats med parfymerat sköljmedel och det tål inte jag. Mådde verkligen skit dagen efter. Vi kan därför inte fortsätta träffas eftersom jag inte klarar av parfymerat sköljmedel.
Öhm..va? Lagom långsökt ja..

Den oplanerade: Min kompis träffade en kille som plötsligt skulle gå..han fick för bråttom för att han "Måste iväg och köpa en chipspåse". Efter den gången hördes dom aldrig mer..
Spontant och värdelöst hahahah. 

Den desperata: Jag kan inte komma hem till dig mer för jag tål inte katter och du kan inte heller komma hem till mig för katthår sätter sig på kläderna.
Hon är ju ingenting utan sin pussy?

Den klassiska: Jag orkar inte ha något förhållande just nu...
Kom på något bättre..ingen köper denna längre.. den är sååååå 2008.

Det är roligt när man får se hur väl kreativiteten används..




Kommentarer
Postat av: Kejsaren

"Den Klassiska" är fan ärlig, framåt och direkt.. Det är typ som att påstå att "dumpningen" (där man säger åt tjejen att hon är dryg och man vill träffa andra) inte heller duger, för den är så gammal!.. Det är ju fortfarande sant.... :/

2009-09-22 @ 19:07:15
Postat av: Anonym

"den är så 2008" HAHAHAH. den knäckte. ;P

2009-09-22 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0