cool IN school

Idag blev jag skoltös igen.
Mina söta sommarfräknar är pofffff gone och det var riktigt höstväder idag. Regn, kallt och as helt enkelt. Första skoldagen alltså, sommaren är över..helt klart.

Det var sjukt stiff stämning i salen innan vår kursansvariga började prata. Folk tittade ner, småviskade, fnittrade och försökte le åt varandra typ "men heeej kul o se dig". Sedan började vår kursansvariga ge oss lite info om den nya kursen och hälsa oss välkomna och blablablaaaa typ. Robert viskar till mig när vi satt oss ner:

R: ...o det första jag tänker på är sex...

hahahaha tja, allt blir vad man gör det till, right, right?

Vår nya kurs heter "Moderna texter i en föränderlig värld". Litteraturhistoria så in i helvete med andra ord. Kulit!

Nåja, hej verklighet.

Laters typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0