Bangin on my bongo

Hejhej, Hallå dagboken (Bertstyle).

Nu har skolan börjat..och jag läser Rousseaus bekännelser, faktiskt riktigt jävla bra. Fast jag finner Rousseau som en mycket skum person. Eller alltså, hade han levt idag hade han utan tvekan gått runt i slita svarta converse och massa schackrutiga kläder och kajal..och han hade säkert gått på något estetprogram på gymnasiet..EMO med andra ord!

Jag har sjukt ont i revbenen och magen..hela överkroppens vänstra sida typ :s Kan ha sovit på något sjukt sätt eller helt enkelt sträckt för mycket på mig när jag gått ner i brygga. Dampbarn fårever.

Var på Ikea med mami igår. Detta inhandlades: Nya sängkläder, filtar, kuddar, soptunna, doftljus, temugg, belysning. Ja, något sådant. Ska pimpa till mitt rum lite tänkte jag.

Varför är Lars Winnerbäck alltid bättre på hösten för? Någon mer än jag som kommit på det?

Ska sussa om en stund, ledig imorgon..sova ut heter det!

Sussa fint people!

Baci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0