Förromantiken, romantiken etc etc

Imorgon har jag tenta och jag håller på att explodera. Vill bara få skiten överstökad. Rousseau, Woolf och allt var ni heter..vad fan har ni gjort med mitt liv? Känns som att jag pluggat som en jävla dåre =/ Nu vill jag faktiskt göra tentafan! Latinskola, folkskola o allt.. herregud låt mig göra tentan bara!

Övrigt.
Låt mig få berätta om en tjej som var så dum så att kossorna stannade. Hon heter Nanne. I två veckor kunde hon inte använda sitt bankkort. Hon tyckte det var underligt eftersom hon hade pengar på sitt konto. Hon hann aldrig besöka banken eftersom hon var så upptagen med praktik och studier. Till slut besökte hon banken i veckan. Bankmannen satt i finskjorta och dyra byxor och tittade på henne som att hon var dum i huvudet.. det var hon också. Hon hade använt sitt gamla bankkort hela tiden och KLART SOM FAN det då inte funkade. Nåja, slutet gott, allting gott.

Min storebror är så snäll mot mig, jag är ensam hemma nu för mina päron har rest bort och väntas åter på söndag. Min lille (store)bror köper massa godis till mig och gör mig glad nu när jag för övrigt har damp innan tentan.

Imorgon smäller det.

En sak till. Klicka er in på www.gatubarn.nu där kan man vinna en nalle att ge bort till någon. Kostar er endast en femma och det har alla råd med. Pengarna går till välgörenhet. Gatubarn i latinamerika närmare bestämt. Riktigt awesome projekt tycker jag. För endast en femma kan man vara med och göra skillnad. Do it! Projektet i sig drivs av Patrik, 23. Hur lovely är inte det? Att en så ung människa vill göra en så fin sak för så många andra? :)

Nu är det plugg som gäller en stund till.. sen ska jag fixa käk. Sen avrundar vi dagen med lite mer plugg ;)
Piss in peace!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag tror inte länken funkar?

2009-10-29 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0