"Bingoooo"

Long time no see, igen.
Sitter o planerar lite inför mina lektioner som jag kommer att ha nu under min praktik. Ska alltså på praktik i två veckor igen. Ska bli rätt kul! Vi får se hur det går =)

Helgen var riktigt nice! Vi drog till Happy bar i fredags. Vi var alltså Jag, Milla, Rasmus, Victor, Jimmy och William. Vi såg Dirty Passion spela. Kickass som vanligt. Kvällen var redigt underbar! Bra öl, bra musik och sällskapet var BÄST!

Igår träffade jag min kvinna Bob inne i stan och vi tog en fika på Barista. Sedan gick vi på bio och såg Inglourious Basterds som var riktigt bra! Mycket Mycket bra. Lovely och träffa Boben såklart. Kvällens höjdpunkt var ju utan tvekan den hemlösa mannen som kom fram till oss när vi satt på Barista och började hålla föredrag för oss om hur dåligt det var med rökning och man kan få kol osv osv osv osv osv. Sedan avslutade han "Men innan jag går så måste jag få be om en cigarett bara" hahahaha. Charmtroll! Eller hycklare som Bob valde att kalla honom.

Nu ska jag planera vidare och sen ta en dusch. Imorgon måste jag gå hemifrån 06.30 typ. lovely!

ha en mysig söndag folket!

Puss va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0