Shoes of my life

Mamma och pappa kom hem från utlandssemestern sent igår kväll. Jag hann inte prata så mycket med dom eftersom klockan var mycket och alla gick och la sig typ. Så idag fick jag äntligen prata lite med mami. Jag är så glad att min mamma börjat förstå mig mer och mer.

Mamma: Hur har det gått med allt annat då? (Hon menar egentligen hur det går på killfronten)
Nanne: Nä det är lugnt liksom.. jag klarar mig och vill inte ha någon sate just nu. Jag har fullt upp med min utbildning och jag har dig, pappa, brorsan och jag har mina skor så jag klarar mig faktiskt fint.
Mamma: Ja det är klart, familj och skor. Mer än så behöver du väl antagligen inte.

Detta är faktiskt kärlek.

På tal om skor så var det kanske inte så smart att ha på sig converse när det var så satans blött ute idag. Fy satan.

Nä, piss in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0