November rain

Hej och välkomna till sveriges minst lästa blogg!

För ett par dagar sen fyllde mami år, Grattis, grattis, grattis! Morsan är flummig så in i satan men även awesome och ett charmtroll utan dess like. Bäst helt enkelt.

Imorgon ska jag på central fältdag i Lund. Jag är inte det minsta pepp. Speciellt inte när dom alltid ska prata om förskola o lågstadieskit. Det gynnar inte mig på något sätt. Sen är det tänkt att jag ska ta vaccinhelvetet. Fan vad jag inte är sugen på spruta. Senare på kvällen är det SHARK ATACK 3 som gäller!!! HAHAHAAHAHHAA vi har väntat i 14 månader!!!

Rebecca, om du läser detta...HÖR AV DIG! Jag saknar dig och vill veta när du kommer! =(

Jag borde sova nu eftersom jag ska upp tidigt. Typ som när bordeller stänger. HAHA det lät faktiskt stört.
Och inget jävla regn imorgon tack! November rain i all ära men jag har fått nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0