Ta oskulden i duschen

..eller alltså..snarare att vara den första som får använda vår nya dusch..och med andra ord då ta oskulden ^^
Tanken var att jag skulle få ta den oskulden men min mor var så ivrig och bestämt så det blev hon, jag blev den där idioten som alltid fick nöja sig med silver, men men.
Vi har som sagt inte kunnat duscha hemma på typ..tja..fem veckor eftersom vi renoverat badrummet, garaget och grovköket med framförallt badrummet. Vi har fått springa runt som en tattig jävla tiggarfamilj hem till min faster och hem tlll min storebror för att bli lite rena och inte lukta turksvett om dagarna. Men nu är alltså allt ÖVER! Vår nya dusch är jävligt glassig faktiskt. Duschhandtaget ser mer ut som en massagestav och mikrofon och vaaaaad brukar man inte göra i duschen?? JOOOO man sjunger ju satan! Det första jag tänkte när jag såg duschkranen var att detta skulle kunna vara något som Freddie Mercury hade kunnat använda, man kan liksom stå där och och känna hur de heta vattenstrålarna rinner ner mot ryggen, rumpan o neeeråt medan  man står där och sjunger I'm burnin' through the skyyyyyy, twohundred degrees that's why they call me mister Fahrenheeeeeeit. Ja livet är bra vackert.
I kylen står en blåbärscheescake som jag gjorde igår.

Jag blir bara mer och mer kvinnlig för var dag som går.

Kommentarer
Postat av: msasdk

Idiot, sov

2009-05-26 @ 09:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0