Potato sensation

Jag slutar aldrig att fascineras av de nya prylarna som underlättat livet för så många människor. Ändå är detta prylar som man aldrig hör någon nämna alls :s
Det hela började med att papi fyllde år <3
Jag skulle därför laga hans favoriträtt som då är ångkokt lax, kokt POTATIS och gräddfilssås med gräslök. Det var en jävla massa potatisar jag skulle skala, jag visste inte vart jag skulle börja. Då kommer min bror in och påstår att vi har en såkallad POTATISSKALARE. Vi tar fram den, den ser ut att härstamma från järnåldern. Hur som helst, man slänger dit typ 10 potatisar åt gången..och vevar med nån jävla grej..sen har du dina jävla potatisar skalade!!! HAHAHHAHAHA detta är kanske världens mest underskattade pryl. Sjukt att jag, Nanne skulle bli så förälskad i en kökspryl, fast glassmaskinen kommer alltid vara numero uno!  
Pröva POTATISSKALAREN eller be a fyrkant!
Later fuckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0