You know I'm no good

Long time no see darlos, haha ovanligt.
Jag tror seriöst att jag ska försöka bli mer seriös med bloggen den här gången, jag vet att jag sagt det förr men den här gången menar jag faktiskt allvar. Jag ska alltså FÖRSÖKA.

Förresten den obligatoriska matteföreläsningen jag pratade om haha, den var lika onödig som jag trodde. Jag satt istället och ritade robot och skrev mitt namn på mitt block. Jag tyckte jag skötte mig rätt snyggt, med tanke på att herren bakom mig snarkade HAHAHAHAHAHAHAH. Då och då råkade Robert och jag se varandra och småflina lite, det brukar vi göra när vi sitter på tråkiga föreläsningar. Jag tycker om Robert, han är awesome och jag är glad att vi hamnat i samma klass! Vi ska öla nån dag.

Hade praktik förra veckan och veckan innan, gick skit bra..älskar verkligen att få jobba praktiskt och jobba som lärare på "riktigt". Min mentor hälsade på också, hon godkände mig och tyckte jag var gryyyyym! hähä ^^

Har PMS just nu, äter all onyttig smörja som finns i min närhet. Igår köpte jag ett paket Oreos, lönt liksom. Sen har jag käkat sjukt mycket godis och snacks hela förra veckan, usch vi fruntimmer är fan monster.

Nu är det iaf vår, och jag vill shoppa satan. Cash kommer in på Onsdag..shit det är fan redan imorgon. Såklart så skall vidriga räkningar betalas, kurslitteratur skall skaffas..kvar blir nog inte så mycket. well well. den som spar han har, är det inte så era vidriga jävla ungar?

Nu ska jag fortsätta plugga och vara lika cool och grym som jag brukar.
Later dudes!

Tror ni mig när jag säger att jag hade tråkigt på matteföreläsningen?
Tror mig nu när jag säger att att jag hade tråkigt på matteföreläsningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0