Piss in peace

Det bjuds på läckerheter hela tiden och exempel på våra I-landsproblem kan vara "dilemman" som "ska jag välja dsffranspanacotta eller kaktussorbet". Det är sådana problem som plågar oss. Ibland kan vi även bli sura just för att vi inte kan bestämma oss för vad det egentligen skall bli. Jag kan själv tänka mig att de slutar med att det varken blir sorbet eller panacotta, istället är vi så fyrkantiga och det slutar säkerligen med att vi väljer kladdkaka med en sketen gräddtopp eller vaniljglass med chokladsås och nåt vidrigt Lidl-kex. Jaja.

Jag tycker Coop forums kundvagnar är svinjobbiga. Vagnarna är så sjukt stora och jag kan inte ens kontrollera en tom jävla vagn. Hur fan ska jag någonsin storhandla åt mina barn och min tjocka man som kommer sitta där och vänta på mat. För jag menar, större än såhär lär jag inte bli, det har ju över huvud taget inte hänt mycket alls på den biten de senaste sju åren. Jag hatar coop forum, hela min framtid och mitt blivande familjeliv är förstört, tack som fan... tack! Om vår värld moderniseras lite så kanske även coop forum beslutar sig för att skaffa lite mindre kundvagnar..alla som storhandlar handlar inte mat åt en hel kontinent nämligen. Skaffa nu lite mindre vagnar åt snälla, söta och små kvinnor som moi. Till och med Lidl har ju lyckats med detta ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0