Och avnjuter en kall krigare var..

I Måndags drog jag till Möllan med Nathalie. Det var himla trevligt, träffade ett gäng gamla skolkamrater till oss också ja.
Efter några öl blev vi väldigt poetiska av oss. Resultatet blev någonting oerhört vackert. Såhär någonting blev resultatet:

Tänk att vi sitter här, du och jag..
Och avnjuter en kall krigare var..
Vi är så lyckliga..
Vi har fått sommarjobb..
Vi mår väldigt bra helt enkelt..
SKÅL!!

Vi skrev aldrig ned vår "dikt" utan Nathalie sa någonting om att jag skulle försöka komma ihåg den och sedan skriva ner här. Jag tror den gick så i alla fall..någon i den stilen liksom .
Hur som helst så hade vi himla trevligt! Mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0