My bloody valentine 3D

Funderar på att gå och ta en dusch nu.
Lite senare ikväll ska jag på bio med Sandra och hennes karl Nicklas.
Vi ska varken till Royal eller Filmstaden utan vi drar till Entré, ser rätt fint ut där faktiskt.

Vi har bokat biljetter till My bloody Valentine 3D, det är då en skräckfilm och så får man se den i 3D. Detta kan gå precis hur som helst. Jag har en känsla av att det kommer bli smått obehagligt med tanke på att jag inte riktigt klickat med skräckisar (trots att jag älskar skräckfilm). När man dessutom får se filmen i 3D kan det gå precis hur som helst. Men men, jag lovar att sammanfatta hela biobesöket senare.

Ha en nääääjs dag/kväll people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0