Älsk hon tog studenten

I fredags fick jag se Nic (min favoritperson) springa ut i finaste klänningen och höga klackar. Studentmössan var på och humöret var på topp! Hon var så sinnessjukt fin!
Vi drog vidare till Klagshamn efter utsparken för att avnjuta Duktigt god mat och FÖRBANNAT goda desserter!
Grattis älsk! Du är så underbart fin och du kommer komma så långt i livet, jag är mer än säker!


Snygga flickan! Studentbilder kommer eventuellt senare

Samma dag var det PRECIS ETT ÅR SEN jag själv tog studenten. Jag kände mig verkligen sjukt gammal.
Jag gick ju på samma skola som Nic, så på utsparken såg jag mååååånga lärare o övrig personal som jag känner. Det var helt klart ett kärt återséende. Många kramar o NÄSTAN tårar hahaha :P

Usch ja, studenten var en kul dag.
För övrigt ska jag på två studentskivor i veckan dvs mera mat, tårta och dricka. ME LIKE

Gladaste studenten ever!
En gång i tiden var det jag som var lyckligast i värden!!!

Nä men Grattis till alla 09-studenter. Lycka till i livet förbannade 90-talister.

Kommentarer
Postat av: Nic

Jag älskar dig, min vän. Du är så fin. Och tack för den underbara presenten. Och tack för att du alltid finns där för mig.

2009-06-16 @ 22:19:00
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0