90 minuters akutångest

Jaaa, filmen verkligen SÖG...och jag menar SÖG.
Handlingen var hur förbannat lågbudget som helst och det insåg väl filmskaparna under tiden filmen gjordes..därför lystes en förbannad glödlampa o så tänkte gänget "ahaaaaaa...3D!!!" MEN inte ens fula jävla wayfarer a la buttericksglajjor kunde göra denna film bra/cool/fräck över huvud taget. Det var verkligen första gången jag satt i en Biosalong och bara ville hem. Jag var törstig, kissig och varm och räknade bara ner. I dryga 90 minuter satt jag där och plågades...ALDRIG MER..jag säger bara det. Se den inte för helvete!!!

Dessutom fick man ju se massa filmtrailers innan filmen..Jag hoppade till och med till av en jävla kort filmtrailer..men inte av filmen... ALDRIG MER som sagt. Det är bra nu ska du se.

Hur som helst så drog jag hem till Nathalie en sväng innan jag tog bussen hem. Det var ju finfint. Vi hittade en skum verision av låten "Vem kan segla" på Spotify som framförs av ett gäng amerikanare...så det lät liksom "veeeeem kan seeegla förOOOOOtan vind". Mycket vackert, mycket vackert. 

Idag ringde Jenssäret till mig och väckte mig. Så jag är hur pigg och glad som helst just nu. Ska fixa lite frulle och kaffe sedan ska jag köra bil!

Laters dudiesar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0