Papi papi

Idag är jag ledig, så jag har bara slöat och gottat mig hela dagen. Sov ut, käkade frukost med päronen som har semester nu, drack kaffe i lugn och ro..ja med andra ord har jag bara gottat mig ordentligt.

Min pappa skulle upp på taket för att mäta någonting på skorstene, han är riktigt dampig nu när han har semester och vägrar liksom vila och bara ta det lugnt..den gubben måste ha någonting för sig. Damp kallas det. Hur som helst så skulle jag anteckna måtten medan han mätte där uppe, han såg sjukt rolig ut när han stod där uppe, jag kallade honom för suicidedaddy fast han hörde inte mig. När han kom ner sa jag att jag också ville upp på taket (jag älskar höga höjder). Då skällde han nästan på mig och sa något i stil med "Nej du går inte alls upp Nanne det blåser och det är verkligen inte läge för detta nu". Då frågade jag papi varför han kunde klättra upp då, då sa han "För jag är van och jag kan sånt, du får klättra upp någon annan dag." Sen var det bara end of duscussion. Pappa är faktiskt ganska söt, han tror han är så jävla het när han jobbar i hemmet. Sötfanskap papi.

Nu ska jag fortsätta lyssna på dizzee rascal och inte ett vettigt skit.

Ciao so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0