I see I said

För ovanlighetens skull sitter jag här och lyssnar på Jay-z, varför gör jag det så sällan? Han råkar ju faktiskt vara en av dom bästa hiphopartisterna enligt mig.

Jag träffade Boben på Möllan i Tisdags, som vanligt blir det vilt och högljutt när vi träffas och dricker öl. HAHA det lät kul. Nä men jag har alltid trevligt med min Lady Bobby. Vi träffade massa annat gott folk där. Mycket trevligt helt enkelt. Lady Bobby är skiten! Igår blev jag bjuden på middag på Ön hos min Lady Nicke. Det var jag, Nicke, Milla, Nics mamma Kat och Nics papi Hans. Mycket mycket trevligt! Nicke och Milla hade lagat sjukt god mat. Mycket lyckad kväll där också. God mat, gott vin, god choklad och framförallt UNDERBART sällskap.

Idag hart jag jobbat, efter jobb drog jag till Burlöv Center en snabbis och shoppa lite. Sedan kom jag hem och slappade en stund sedan drog jag ut och käka med la familia. Mycket trevligt det med. Jag lever helt enkelt ett underbart liv!

Imorgon jobbar jag kl 7.00. Vore därför en idé om jag gick in och duscha nu så jag blir lite sömnig och somnar gott ren och fin.

Laters och grejer!
Baci!

Kommentarer
Postat av: Nic

JAG ÄLSKAR DIG

2009-07-31 @ 02:28:10
URL: http://iheardapuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0