En drömmares drömmar

Rubriken hade lika gärna kunnat vara En loosers önsketänkande.

Vad jag vill ha just nu.
  • Pengar..sommar innebär ju öl och nöje..pengar, cash, dinero tack
  • Ledighet.. viiiiiila
  • En sista minuten resa..vart som helst..jag tackar och tar emot
  • En färdig utbildning..BARA fyra år kvar..BARA
  • Mer tid åt dudiesarna..man kan aldrig få för mycket.
Jag är äckligt trött..senaste dagarna har jag inte fått många timmars sömn..jobb samt gäster etc etc etc, tänkte därför nanna kudde nu. Som det känns nu så kommer jag somna direkt. 

Sov gott fräschingar!

Förresten, en sak till bara..Hur går detta ihop.. att min storebror är min lillebror?

BACI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0