Vad som gör oss kvinnor ounika

Det finns en sak som gör mig jävligt tjejig och ounik som tjej...det är att jag är svinkåt på Johnny Depp. Jag känner nog ingen tjej som inte tycker att han åtminstone ser bra ut. Personligen tycker jag inte han bara ser bra ut, utan att man kan säga att jag älskar Johnny Depp på många vis. Han är e UTMÄRKT skådis, Tim Burton veteran..säger väl allt..OCH han ser förbannat bra ut. Och killar suckar.."tjejer och johnny deeeppp alltsååååå". Jaaa men förlåt, detta gör mig som sagt jävligt ounik, för jag vet att jag inte är ensam om detta.

Idag blev det bio för min del, lite halvt oplanerat..blev då Public enemies. Jag hade egentligen inga större förväntningar på själva filmen utan jag vill bara se Johnny Depp. Han var som vanligt hetast i hela filmen.  Hur som helst, jag satt där i biosalongen och blev typ våtare o våtare...HERREJÄVLAR gubben är liksom inte alla många år yngre än min papi. Ska man beskriva ett stereotypiskt tjejbeteende så kan man ju börja med att ta upp att "Alla normala tjejer svinkåta på Johnny Depp". Jag blir alltid sjukt påverkad när Depp gråter i sina filmer. Självklart ska hetfanskapet börja gråta i filmen också.. hade egentligen inte kunnat bry mig mindre för det är ju bara en jävla film men Depps tårar för helvete! När han gråter vet jag inte om jag bara blir sjukt tagen av själva scenen eller om jag bara blir ännu kåtare för att Depp visar en lite känsligare sida av sig själv. Jag vet verkligen inte. 46 åriga gubbe, kom till mig!

För övrigt var själva filmen bra faktiskt.

So long!

Kommentarer
Postat av: pecca

HAHAHAHAHAHa, den här bloggen is the shit. Jag har kommit på en ny slogan till din blogg: "Inga tillsatser, bara grov hänsynslös Nanne"

2009-09-02 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0