The Spaghetti incident?

Igår blev jag sugen på någonting "gott". Cyklade därför till Coop och köpte lite naturgodis samt en Pepsi max. Jag stod i kassakön med mina två varor, tre om man räknar ed plastkassen. Framför mig stod en dam och bara lasta på sina varor i kanske 15 minuter. Jag fattar inte hur man kan handla så mycket mat, måste varit till något läger eller nåt. Hur som helst, den kvinnan tog goooooood tid på sig och skulle tvunget se till så streckkoden placerades åt rätt håll för att underlätta kassörskans arbete. Det tog inte alls lång tid, verkligen inte. Summan slutade på 3000 någonting. Jag tror liksom hon bland annat köpte 28 kg Spagetti.  Det var inte kul och stå i den kön vill jag lova, inte alls kul :(

Bäst just nu: Nina Simone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0