Singin don't worry

Jag har förstått att det tydligen är några som läser min blogg trots allt, det är rätt kung..ere inte?

Jag är nu 21 bast. Jag är så vuxen man bara kan bli, INGENTING är förbjudet mer. Fick massa trevliga presenter. Verkar som att folk känner mig ganska så väl då jag fått massa parfymer och skor...det älskar ju Nanne inte alls nä! Bästa presenten var nog ändå en plattång som jag fick av min storebror. Detta är inte vilken plattång som helst utan det som gör den lite halvunik är att den har en inbyggd timer och stängs därför av automatiskt efter 60 minuter. Detta är det mest nödvändiga för mig. Jag vet inte hur många gånger jag suttit på massa olika föreläsningar och helt plötsligt börjat få en känsla av att tång fan fortfarande är på. Har alltid slutat med att jag ringt någon där hemma eller åkt hem om ingen varit hemma. ALLTID har den varit avstängd, men känslan är obehaglig. Nu behöver jag aldrig mer bekymra mig över detta! Livet är vackert helt enkelt. Och TUSEN tack för presenten lille(store)bror. Bebisbror! <3

Nu ska jag sova tror jag.

Sov sött, vått, hårt, juckit, obekvämt you name it!

p.s det är inte O fucking K när dagisbarn springer runt och säger "jävla fitta" :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0