Nathalies beteende, icke O fucking K alls

Min kära kvinna Nathalie har ingen mobil just nu, det har hon inte haft på ett tag. Detta är någonting jävligt frustrerande med tanke på att vi brukar ha ganska så mycket telefonkontakt. Man kan inte höra av sig på något sätt. Jävla kvinna, ta tag i ditt liv och skaffa lur. Jag kommer inte älska dig mindre bara för att du skaffar en ful och billig cell. Skaffa en snart för satiken :( För övrigt är Nathalie lite bäst ibland.

Har jobbat hela helgen. Wieeee.

Imorgon entrar jag studion, there will be bloooood hähä. Min fina Nicke följer med som moraliskt stöd och för att helt enkelt sitta och sitta på medan jag blir matad med all bläck. Jag älskar henne för detta, hon är helt enkelt en wunderbaring. Bild utlovas kanske om jag känner fört.

Nu ska jag sova för jag är trött som ett jävla lejon som nyligen käkat oxe.

Sov fint och bambisött ladies n' gents.
Baci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0