Fine and mellow

Idag har jag seriöst varit en duktig flicka, har pluggat satan och jag hatar Malmgren, Angelöw, Hyltenstam och allt vad dom kallar sig dessa sketna författare som skrivit all min brännbara kurslitteratur. Fast jag kan inte låta bli, liiiiiiiite kul är det när man väl är lite inne i det haha :P

Har suttit inne precis hela dagen, ska nog cykla till Coop forum snart och köpa lite lösgodis. Det kan jag unna mig själv.
Sitter för övrigt inne på mitt rum just nu och lyssnar på Billie Holiday på superhög volym bara för att störa en viss smutsig, illaluktande, kräkliknande fitta som störs av allt ljud =)
hahaha är man bara lite kreativ kan livet vara riktigt vackert..nästan lite graciöst faktiskt :) 

Då drar jag iväg till coop snart då. Laters snyggos!

Baci!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0