och...What else då?

..hehehe..waht else?
Vart ska vi börja?
Har fan inte bloggat sen i Februari.
Varför skulle jag tvunget blogga just idag då?
Kan det kanske bero på att jag för tillfället befinner mig i en tentaperiod?
Ja! Där har vi det, jag har en uppsats som skall lämnas in på fredag..den första större uppgiften vi fått faktiskt.
När man befinner sig i sådan situation är man beredd att sysselsätta mig vad som helst typ.

Men jaaa...Uppdatering kanske?

Mars:
Jag går i skolan och kämpar på med studierna eftersom studenten börjar närma sig.
Jag söker även till Lärarutbildningen utan att berätta för någon.

April:
Fortsätter kämpa på med studierna som börjar ta död på mig ännu mer.
Vi har även börjat med projektarbete och stressen heter DUUUUGAAAAA.
Jag åker till Italien med Nicholina, Nicole, Zac och Tim eftersom vi läser italienska..
det kom att bli den bästa helgen på lääääääänge! Vi fick stanna en dag extra eftersom
vårt plan aldrig kom, och JA, självklart åkte vi med lågbudgetskiten Sterling som inte ens finns idag.

Maj:
Vädret börjar bli fuckin amazing och man börjar räkna ner till studenten.
Det blir även bal, som jag ordnat heeelt på egen hand. Kanske det bästa ja gjort ever.
Att se så många glada ansikten på en kväll var heeeelt magiskt.
Skolan börjar för övrigt bli rätt slapp. 

Alex och jag på balen, kolla längskillnaden haha
Alex och jag på balen, haha checka längskillnaden.

Juni:
Dagen jag väntat på läääänge kommer, NANNE TAAAR STUDEEEEENTEEEEEEEEEEN! fy fan vad hon var glad.
Glädjen var inte lika stor dagen efter.
Någon vecka efter studenten blir vi bjudna på en lärarmiddag och det slutar med att både Nicholina och jag
spyr eftersom vi antagligen gått och blivit matförgiftade!
Ett par dagar senare är det avslutning i aulan och rektorn håller ett klyschigt tal som ingen lyssnar på.
Jag får ett stipendium och blir väldigt glad.
Efteråt för vi betygen som var helt ok, sen kramar jag min mentor Gabbi och lovar henne att jag kommer hälsa på. Det löftet tänker jag hålla, ska dit 26 november då Mediegymnasiet har öppet hus.
Jag började extraknäcka på lite olika ställen för att få en slant.
Mina nära polare Nicholina, Deniz och Kajsa åker till Turkland för att stanna där o jobba till September-Oktober, Nanne blir väldigt ledsen.
Jag spenderar många kvällar på malmös härliga uteserveringar för att få i mig några pilsner. 
Jag kommer i kontakt med en skum person vid namn Jens som jag även tycker liknar Clint Eastwood

Gladaste studenten ever!
Gladaste studenten ever!

Juli:
Det blir värmebölja.
Jag får någon sjukdom som påminner om körtelfeber och min mjälte förstoras och jag får typ inte göra ett skit.
Jens och jag börjar lära känna varandra mer o mer och vi snackar mycket i telefon innan vi går och lägger oss för
att ha lite skoj på varandras bekostnad. 
Jag läser i Aftonbladet att man har börjat sälja en muslimsk barbiedocka som heter Folla, hon hade ingen pojkvän
men man kunde köpa en Tandläkar-Folla eller Lärar-Folla. 
Jag får veta att jag kommit in på Lärarutbildningen och blir väldigt glad och tackar därför Ja såklart.
Jag börjar bli liiiiite friskare.
Ölandet fortsätter.

Augusti:
Jag åker till Tunisien med mor och far eftersom dom ville fira mig eftersom jag mycket snart skulle bli 20 år.
Resan var riktigt nice! Min rumpa var vit som nordlandets snö.
Vi kommer hem igen och möts av grått väder. Ångest.
Nicholina, Deniz och Kajsa kommer hem tidigare än väntat och jag blir väldigt glad.
Jag fyller 20 och blir full och glad.
Ölandet fortsätter såklart.
Såäven samtalen med Jens-Mens.
Jag börjar skolan och tycker det verkar intressant.
Nollningen som ska hålla på i två veckor börjar och det är jääääävligt kul, alla är fulla, glada och sociala.

September:
Skolan börjar på riktigt, jag trivs, tycket det är jätte kul och jag lär känna riktigt härliga människor.
Ölandet minskar
Jag gör min första Examination tillsammans med min awesome kurskamrat Emma och klarar den :)

Oktober:
Inte mycket här faktiskt. hahaha
Är på Bastis årliga Halloweenfest, mycket skoj!

November:
Och här är vi idag,
Jag skriver på en jävla uppsats om läraruppdraget.
På måndag fyller mor år.
Obama blir president. Grattis säger vi!
Jens och jag har fortfarande lika kul på varandras bekostnad.
Snart får man börja med julklappar.. ^^

So long suckers..!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0