Min natt med John

Jooooo men visst är det underbart o va vaken 6 såhär en onsdag.
Specielt när jag under hela natten fått skumma jävla magkramper (såna som jag får när jag äter något som innehåller mjölk eller annan laktosprodukt) samt illamående
med en twist av mensvärk också.

Antar att vädret blir lika tjusigt som det var igår o i förrigår, sådär superregningt
och vinden tar mig vart jag vill och ännu längre bort.
Det är sjukt vad jag brukar svära för mig själv när jag går till bussen varje morgon.

Nä, nu ska jag klä på mig och försöka se livet ifrån den ljusa sidan.

Och jag vill passa på och tacka John Fikus Blund för den här natten som förgyllde min morgon.
Dra åt helvete va.


Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0