Justeeee!!!


Sööt tös åker tåg från Firenze till Roma!

Jag vill med detta inlägg grattis min Bambina Nicho som fick sitt körkort igår!
Jag vill även gratta mig själv för att jag är fardig med min första kurs i skolan.

Vi drog till Möllan igår, Nyhavn. Jag, Nicho, Johan och Micke. Satt där med kanske 20 andra människor jag inte kände.
Sedan kom Bob och hennes kompis Cim och en annan snubbe som heter Jonas, han kallade mig Dalarna hela kvällen.
Det blev inte så sent eftersom jag var sjuuuuukt död.
Bob kör med en vit månad så hon var nykter...hahaha lär inte hålla en hel månad.
Hade jävligt skoj med fölket, justeeeee!!! Ja ni som var där fattar vad jag menar med justeeee!

Än en gång Nicho, Congratz!!! <3
Snyggare bilförare finns inte!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Bara för att du alltid kommer vara Dalarna för mig ;P Justeeee

2008-11-13 @ 06:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0