Folla



Jag nämnde tidigare att jag läste om att man har börjat sälja en muslimbarbie som kallas Folla, självklart tänkte jag lägga upp lite bilder på dockan.

Folla har jag tjatat om ganska så mycket, det vet dom som känner mig. Mest i skämtsyfte faktiskt då jag
finner hela grejen med Folla väldigt kul.
Man kan inte köpa en Ken liknande docka åt Folla eftersom hon inte har någon pojkvän..men man kan
köpa en TandläkarFolla och en LärarFolla, hmm borde kanske skaffa mig en lärarFolla..hade väl passat mig? hahahah not.

När man köper en Folla så ingår det en bönematta och andra "coola" tillbehör.

Så, jag vet inte..vad tycker ni?
Folla...bra eller anus?

Jag lekte aldrig med barbiedockor när jag var liten eftersom jag inte tyckte det var så kul, slet mest loss deras armar och ben och tupperade håret på dom så dom fick dreads.
Men seriöst..är inte hela tanken med en muslimsk barbiedocka lite väl o ta i???
eller är det jag som överdriver?
Äh, tycker mest det är roligt.
Jag ville egentligen att Jens skulle köpa en Folla till mig när jag fyllde 20, men icke.

Inga sura kommentarer på detta inlägg tack!
Min blogg, jag skriver vad jag vill =)

FÖRRESTEN, för att byta ämne...jag är klar med min hemtenta...fuuuuuuuckyeah!
Läraruppdraget i min röv.

So long suckers..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0