26 years of rock



Idag fyller en av dom lite coolare personerna jag känner år.
Jeeeens-mens you see. 26 bast, men visst ser han ut som 17?

Tänkte skriva ner varför jag anser att du är värd o hyllas på min blogg och vad det är som gör dig cool, tonto.
  • Jag slipper få komplex för min längd när jag träffar dig
  • Du var den ända som stod ut med mitt tjat om Folla i somras när jag var sjuk och inte hade något liv
  • Du tänker göra din hund till en kvinnohatare
  • Du mobbade Gudrun Schyman när ni tog samma flyg
  • Du tycker om sneakers
  • Du är intresserad av geografi (på ditt eget sätt)
  • Du sjunger glassbillåten sjukt vackert
Du heter Jens, och många vettiga (inte nödvändigtvis) saker börjar på J:
Jobb, Jude, Jacka, Julgran, Juridik, Jaga, Jeans, Jucka, JAG, Jerusalem, Joel-bitar, Januari
vi kan hålla på en hel dag.

Hur som helst, du är bra.
Du ska vara glad att du kunnat behålla samma längd i 16 år.
Jag är stolt över dig!


Hoppas din dag blir bäst gubben och stooooort grattis!
Känn dig sjukt vuxen.
26 years of rock!

pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0